Lyckad sista sommardag!

Hej.
Första inlägget till vår nya blogg, som tillhör johanna,julia,ida & cicci.

Igår var dagen bäst med älsklingar!
Börja med att jag och julia cykla ner på stan, gick runt lite, sen kom ida och tillsist cicci.
Vi gick runt ett tag och shoppa lite. sen cykla jag julia och cicci hem till julia, och ida tog bussen hem till sig för att fixa sig.
medans vi vänta på ida spela vi Junior: Robojam, hahhahaha. ganska roligt faktiskt ;)
sen kom ida och jag och hon stack till donken och åt lite,,.. julia och cicci kom sen och  vi stack till hemlingby och grilla marsmellows. verkligen lyckat!
sen drog vi till hemlingbybadet... asså  HAHHAHAHAHHAHAHHA! kan jag bara säga! om ni verkligen vill veta vad vi gjorde, så kan jag väl berätta: vi bada först i nattlinnen jag, julia och ida, cicci kunde inte för hon har nästan öroninflamation :/ så hon blev fotograf ist!
sen blev de HELT NAKEN BAD! SOM TUR SÅ KOM DE INGA. syns lite på bilderna ;)
blev att åka hem sen till julia. drack lite tee, och fika.
sen drog cicci hem, och jag julia och ida la oss i sängarna och snacka. och hahaha!

sen var dagen slut. HADE BÄSTA SISTA DAGEN PÅ SOMMARLOVET! nu blir de skola då :(



pussar&kramar / johanna

Kommentarer
Postat av: Liisa

SVAR: Tack så mkt! Lägg gärna till på bloglovin om du gillar innehållet också! :D <3

2009-08-18 @ 21:37:32
URL: http://theliisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha sötisar på bilderna :) :D<3<3

2009-08-18 @ 23:29:43
Postat av: Anonym

bästa dagen, o då va inte jag med? :O:O:O

2009-08-19 @ 18:26:28
Postat av: Anonym

Fin blogg, nu har man något mer att läsa

2009-08-25 @ 17:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0