Gran Canaria BABY!!

Fick stanna hemma idag (fredag) också för att försäkra mig om att vara helt frisk. Saknar skolan faktiskt! saken blir inte bättre av att man inte får träffa alla människor på  ytteligare en vecka.
Men en sak som glädjer mig är att det blir höstlov idag och klockan 3 inatt åker vi hemifrån för att klockan 7 imorgon bitti lyfta från arlanda till Gran Canaria. Ska bli så skönt att få sola, bada och äta gott!  Daniel, Brorsan är i Kina så det blir jag,mamma och pappa som åker. Fick mejl av Daniel igår och han verkar ha det jättebra! dom hade gått på kinamuren, vart i förbjudna staden och gjort massa grejer.
aja sakna mig inte för mycket när jag är borta, och bli inte avundsjuka om jag är brun:D

hejdå hörs om en vecka sötnosar   /  C i c c i <3



                         


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja:) , gör dudå?

2009-10-23 @ 13:56:54
URL: http://hannaaskoglund.blogg.se/
Postat av: Andrea

härligt att resa iväg =) ^^

2009-10-26 @ 12:50:03
URL: http://andreakuthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0