borta bra men hemma bäst

Hej! nu är jag äntligen hemma efter många äventyr.
Norge bjöd på fint väder så på lördagen vandrade vi till gränsen med fika! annars var det bara slappt.
efter det åkte jag ju till Undersvik i en UNDERBAR vecka! hade det jättebra och mysigt, många goda skratt och sena nätter:)
Sen var det bara att packa om väskan och dra till Tranås i Skåne på skol SM. tävlingarna gick inge vidare men det var en rolig helg med ett lyckat disco!

Efter skolan igår bestämmde jag och mamma träff på stan och hade jättemysigt! inte ofta man får umgås så tyckte vi skulle passa på. Shoppingen blev också lyckad!
hittade:
vinterjacka, stadium 999kr
vinterskor, stadium 399kr
blåa jeans, gina tricot 299kr
strumpbyxor, gina tricot 79kr
grå basic tröja, HM 99kr
svart stickad tröja, HM 249 stickad klänning, HM 249kr


Sen åt vi middag på nian, currypasta för mig och pasta,oxfilé för mamms MUMS!

Idag var det frilufsdag med orientering så vi sluta tidigt, snart drar jag på träning.

Puss hejdå..
/ C i c c i <3


Kommentarer
Postat av: s

hej, nu är jag tillbaka igen! allt bra idag? kram

2009-10-07 @ 15:50:46
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0