skol inlägg

hallå;)

sitter på tyskan och bloggar lite snabbt. Fy skäms, jag vet:O
kom upp riktigt tidigt imorse så jag är jättenöjd med det, för jag han allt, trodde jag! gympa idag men jag glömde kläder-.-  skulle haft en outfit bild idag för igår kom min tröja som jag beställt från en tjej som designar tröjor med sin konst. skit snygga!  min föreställer en tjej som håller i ett hjärta, och en streckkod sen  står det "my heart is not for sale"  I love it:)
Nej nu måste jag sluta och göra nåt vettigt;P

puss / C i c c i <3


Kommentarer
Postat av: J E S S I K A

cicci, nu ska du jobba,TYSSSSSSSSSKAAAAAAA! :D<3



Tröjan var jättefin!! :)

2009-10-14 @ 08:46:15
URL: http://jessikajelincic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0