I´m BIG!

Hej alla söta bloggläsare:)

Just nu håller jag på att koka snabbmakaroner, inte det mest kompliserade men bra när man har bråttom. dagen var lugn men seg. Bara så ni vet så är jag BIG! stolt(a)  så vi hade möte idag och pratade hemlisar, på måndag åker jag på big-läger i Undersvik med massa skönt folk så då kommer jag vara borta tills på torsdag så det kommer inte bli några inlägg från min sida. Som tur är har ni dom andra tjejerna som förhoppningsvis bloggar lite. På fredag drar jag till stugan i Trysil så det blir inga inlägg i helgen heller:( 
Blev tvungen att prioritera matten idag så jag har gjort klart hela matteläxan så nu är alla mina hjärnceller döda tror jag;P  aja det var allt för nu, måste skynda att äta sen skjutsar kära mamma ner mig till stallet där det ska ridas lektion!

pussokram/ c i s s i <3



Lägger ut en lite halvsuddig bild på dagens outfit;)

svarta jeans från hm  (hög midja) 
&
poncho från zara             
enkelt men snyggt;)


Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv, Jaa .:D

2009-09-23 @ 20:39:19
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0