Gäsp!

Usch! känner mig så eländig och trött! har typ suttit vid datorn i tre timmar sträck och har inte fått något vettigt gjort. Men lyckades slita mig loss och har sprungit runt som en galning och packat till tre resor. Packa, packa, packa men har kommit en liten bit iallafall.
När jag skulle hitta en mössa att ha med till kalla norge och då märkte hur många mössor jag samlat på mig under förra vinter och kunde inte låta bli att prova några va dom. Måste bara säga att jag ÄLSKAR mössor!;P 
sticker imorron efter skolan så hejdå Sverige..   

puss/ c i c c i<3

bilderna till det här inlägget blir såklart de olika mössorna jag provade;)<3
 












Kommentarer
Postat av: Jessika

hahhahaha, den som vi hade när vi körde chokladleken ;D<3

2009-09-24 @ 21:38:58
URL: http://jessikajelincic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0