VALBO

Hola!
Kom nyss hem från Valbo så jag passar på att blogga lite nu..Min dag: började med det gamla vanliga skolan trökigt. Och cicci är jue på bigläger så hon kommer att bli borta ända tills fredag& saknar henne redan .          Efter skolan åkte jag och mamma och shoppade lite i Valbo Köpcentrum jag köpte : ett par nya tights från gina. Och ett par nya skor.  Blev faktiskt ganska nöjd ;) .  Så jag kom nyss hem och nu blir det hoppa in i duschen, kolla lite Idol med lite plugg har och en kopp tee ska bli mys! :)

Hittade tyvärr ingen bättre bild på mina leggings & ingen på mina skor heller..
Men vi hörs snart. PUSS / Ida-Paulina
Ungefär så ser mina nya tights ut.. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig också sweetheart!:D kommer hem imorn;)<33

2009-09-30 @ 20:25:21
Postat av: cicci

/ cicci ;P<3

2009-09-30 @ 20:26:01
URL: http://fourpieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0