höstlovs vecka + halloween.

hej nu ska jag berätta lite om min vecka.

i måndags blev de av med tåg med hanna ner till Vara, de ligger typ 3 mil från Skara, hälsa på ebba.

tisdag blev de shopping med 2 stora köpcentrum, kommer inte ihåg vart vi var då (a'. köpte iaf örhängen, jeans och mascara.

onsdag åkte vi en snabbis till lidköping, en mysig liten stad med lite affärer på gatorna. köpte ba en borste och hårnålar då.

torsdag åkte vi in till Vara och åt på "Nordpolen", ett litet bageri. mysigt vare där. sen hyrde vi film på "Stefans Foto" så kvällen spenderades med film och godis.

fredag vare att gå upp tidigt vid halv 9 ungefär. tåget gick 11.11. vid kvart i 4 var vi hemma i gävle igen. blev hämtad. på kvällen fick vi främmande, blev å äta sen idol och bara umgås.

lördag gjorde jag inte så mkt på dan. vid 6-halv 7 kom julia, carro och hanna. ja ni ser ju på julias inlägg vad som hände. haha va skit kul! och som julia sa, det va underbart med er flickor! gick och la oss ungefär 4-halv 5.

söndag blev jag väckt av mamma vid 9. gick och gratta pappa lite, sen gick jag och la mig igen med dom andra. vi vakna vi halv 12. julia, carro och hanna åkte hem vid 1 tiden. jag va tvungen och städa hela huset -.- fick sedan främmande av släkten eftersom pappa fyllde år. blev lite tårta och kakor. sen åkte jag med familjen på hockey, blev 2-4 till frölunda.

haft en bra vecka iaf. / johanna

blev en liten bild från julias inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0